Prevod od "da trčim" do Italijanski


Kako koristiti "da trčim" u rečenicama:

Neću moći da trčim, da vičem, da skačem.
Maí correre e grídare e saltare.
Ne verujem da mogu više da trčim.
Non credo di poter correre ancora.
E, pa, ja ću da trčim krugove.
Si, beh, io mi faro' qualche giro di campo.
Sada će me terati da trčim još pet milja kako bih potrošio kalorije.
Ora mi fara' correre altri 6 km per smaltire questo bel bambino.
Kada su i to oduzeli, počeo sam da trčim na zidove.
E quando mi hanno tolto anche quello, ho iniziato a correre contro le parati.
Znam da trčim i bez tvoje ruke!
So come correre senza che mi tieni la mano!
Zaista, ona je jasno da trčim carstvo, ona treba da bude pozvan da to uradi.
In effetti, potrebbe governare l'intera nazione, nel caso venisse chiamata a farlo.
Mogao bih da trčim oko tih kretena.
Riuscirei benissimo a superare quegli sfigati.
Sad moram da trčim pre nego što zakasnim.
Adesso devo andare prima che faccia tardi.
Morao sam da trčim za svoj život.
Sono scappata per salvarmi la vita.
Sa većim slikama, počela sam da trčim maratone.
Immagini più grandi, ho cominciato a correre maratone.
Onda sam počela da trčim 50 km, pa 60 km.
Poi sono passata a correre 50 km, poi 60 km.
I i dalje mi se čini da trčim, to je trening, da postanem dugometražni rezač papira.
E mi sembra ancora di correre; è solo allenamento per diventare una ritagliatrice di lunga distanza.
Svakih 20 minuta morala sam da trčim nazad do džipa da očistim opremu i da je stavim ispod klime da je oživim i dok sam sedela tamo, pomislila sam da se o mojoj kameri mnogo više vodi računa nego o ovim ljudima.
Ogni 20 minuti, dovevo correre in auto a pulire l’attrezzatura e metterla sotto un condizionatore per riavviarla, e mentre lo facevo, pensavo: la mia macchina riceve un trattamento migliore di quello riservato a questa gente.
Čim sam izašla iz kome, shvatila sam da više nisam ona ista trkačica, pa sam odlučila, ako već sama ne mogu da trčim, želim da to mogu drugi.
Appena uscita dal coma, ho capito che non ero più la stessa maratoneta di una volta, per cui ho deciso che, se non potevo più correre io, altri almeno potessero.
I tako sam nastavio da trčim i trčim i tako sam i stigao negde i tako sam tamo stajao i gledao oko sebe i pomislio: gde pripadam?
Così ho continuato a correre, sono più o meno arrivato alla meta, me ne sono stato lì in piedi, mi sono guardato attorno e ho pensato: qual è il mio posto?
Da li treba da trčim 95 metara, 96, 97...
Devo correre 95 metri, 96, 97...
(Audio snimak) Mohamed: (Priča na arapskom) Laura Bušnak: Rekao je: "Moj san je da trčim, i siguran sam da kada bih počeo da trčim, nikada se ne bih zaustavio."
(Audio) Mohammed: (in lingua araba) Ha detto: "Il mio sogno è correre e sono sicurissimo che quando inizierò a correre, non mi fermerò più".
I dalje ne znam da li ću ikada ponovo moći da trčim, ili duže hodam, ili pravim bilo koje od pokreta koje sada imam samo u snovima.
Ancora non so se sarò mai in grado di correre di nuovo, o camminare per un qualsiasi tratto, o fare una qualsiasi delle cose cinetiche che faccio solo nei miei sogni.
(Smeh) U potpuno sam istoj formi kao kad - (Smeh) (Aplauz) Tad nisam mogla da trčim. Sigurno to ni sad neću moći.
(Risate) Io sono esattamente in forma come quando avevo... (Risate) (Applausi) Non potevo correre allora e non ho certo intenzione di farlo adesso.
Izašla sam na šljaku par nedelja pre mitinga, da vidim koliko daleko mogu da trčim, i oko 50 metara je bilo dovoljno za mene, jedva sam disala.
Era la prima volta. Avevo corso su un sentiero di ghiaia un paio di settimane prima della gara per vedere quanto veloce andavo, e dopo 50 metri ne avevo già abbastanza, ero senza fiato.
Isprva sam se baš uplašila, ali sam mu smireno objasnila da radim na jednom umetničkom projektu i izgleda da se on sa time saglasio pa sam tako nastavila da postavljam kameru na automatski tajmer i da trčim tamo amo.
All'inizio ero molto spaventata, poi ho spiegato con calma che stavo lavorando a un progetto artistico, ma a lui non sembrava importare, quindi ho continuato, ho messo l'autoscatto alla macchina fotografica e sono andata avanti e indietro.
A Ahimas sin Sadokov opet reče Joavu: Šta mu drago, da trčim i ja za Husijem. Reče Joav: Što bi trčao, sine, kad nemaš dobar glas?
Achimaaz, figlio di Zadòk, disse di nuovo a Ioab: «Qualunque cosa avvenga, lasciami correre dietro all'Etiope. Ioab gli disse: «Ma perché correre, figlio mio? La buona notizia non ti porterà nulla di buono
Opet reče: Šta mu drago, da trčim.
E l'altro: «Qualunque cosa avvenga, voglio correre.
0.8184540271759s

Preuzmite našu aplikaciju sa rečnim igrama besplatno!

Povežite slova, otkrijte reči i izazovite svoj um na svakom novom nivou. Spremni za avanturu?